ضبط صدا در پیشواز شخصی

در جدیدترین نسخه از پیشواز هوشمند قابلیت ضبط صدا علاوه بر بارگذاری صدا از لیست آهنگهای کاربر به امکانات بخش پرطرفدار ساخت پیشواز شخصی اضافه شده است.

شما می توانید در صفحه پیشواز شخصی صدای خود را با انتخاب علامت (+) و سپس انتخاب گزینه” ضبط پیشواز” رکورد یا ضبط کنید. با کمی خلاقیت می توانید صدای خود را بصورت دکلمه شعر یا متنی زیبا و یا آهنگی بی کلام دلنشین تر کنید.

پس از ضبط صدا با رعایت قوانین اشاره شده در اپلیکیشن شما به صفحه برش صدا هدایت می شوید با برش قطعه موردنظرتان ، این قطعه به لیست پیشواز شخصی شما اضافه می شود و به وضعیت در انتظار تایید در می آید. پس از بررسی صدای ارسالی شما توسط تیم پیشواز هوشمند و تغییر وضعیت به “تایید شد” می توانید آن را فعال کنید.

جهت برش آهنگ وارد صفحه لیست پیشوازهای آهنگ مورد نظر شده و گزینه پیشوازم شو! را انتخاب نمایید. برای سهولت در استفاده راهنمای کلید های برش برای مشترکینی که اولین بار قصد استفاده از این ابزار را دارند، در همان صفحه قرار گرفته است.

در صورتیکه به راهنمایی های موجود در اپلیکیشن در هر مرحله از ساخت پیشواز شخصی توجه نمایید فرآیند ساخت قطعه دلخواهتان به سادگی و در زمان کوتاهی صورت خواهد گرفت .

2 نظرات
  1. حسینی اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام عرض می کنم خدمت شما
    من درخواست یک اثر از آقای علیرضا قربانی به نام یار تو هستم را دارم که در پیشواز های ایرانسل نیست .
    در اپلیکیشن شما درخواست گذاشتم ، متاسفانه تایید نشد .
    هم اکنون همراه اول پیشنهاد جدید نیز قبول می کند .
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. پیشواز هوشمند خرداد ۷, ۱۳۹۹

      حسینی عزیز
      سعی می شود تمامی آهنگهای دارای پیشوازدر اپلیکیشن قرار گیرد. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر خواهشمند است با بخش پشتیبانی پیشواز هوشمند تماس بگیرید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *