امکان خرید پیشواز از طریق اپلیکیشن به جای ارسال کد از طریق پیامک به سامانه 7575

به منظور سهولت دسترسی مشترکین ایرانسل به بانک جامع آهنگهای پیشواز( پیشواز معمولی یا همان RBT ) ، بخش پیشواز ایرانسل در اپلیکیشن تعبیه شده است و شامل تمامی آهنگهای پیشواز با امکان جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کدآهنگ است. امکان شنیدن آهنگ مورد نظر و طبقه بندی آواهای انتظار در طبقه بندی های مختلفی مانند پاپ ایرانی، پاپ خارجی، فیلم و سریال، کارتونی، کودک و نوجوان، ملی، ورزشی، دفاع مقدس و… از امکانات این نرم افزار است. با انتخاب هر پیشواز مبلغ 500 تومان در ماه یا 220 تومان به صورت هفتگی از اعتبار سیمکارت مشترک کسر خواهد شد.
با لمس هر موسیقی، اطلاعات مختلفی روی صفحه نمایشگر گوشی ظاهر میشود. اطلاعاتی مانند طرفداران آهنگ، تعداد پیشواز فعال برای آن موسیقی، آهنگهای دیگر خواننده و تعداد نفراتی که آهنگ را Play کردهاند ازجمله این داده ها هستند. با لمس آیکون هدیه در این قسمت، می توانید این پیشواز را برای شخصی به عنوان هدیه بفرستید؛ بنابراین زمانی که آن شخص با شما تماس بگیرد، پیشواز دریافت شده به صورت هدیه فقط برای او پخش میشود و برای دیگر مخاطبان شما غیرفعال خواهد بود.

2 نظرات
  1. امیر نیکوخلق خرداد ۵, ۱۳۹۹

    سلام خسته نباشید،آهنگ پیشواز از ایوان بندآهنگ عادیجناب رومیخواستم،خیلی ممنون میشم اگر برام آهنگ یاکد پیشوازش روبفرستید …
    باتشکر{امیرنیکوخلق}

    1. پیشواز هوشمند خرداد ۷, ۱۳۹۹

      امیر عزیز
      سلام
      تمامی آهنگهای آلبوم عالیجناب هم اکنون در بخش پیشواز هوشمند در دسترس شما میباشد و می توانید براحتی در قسمت جستجو نام آهنگ موردنظر را وارد و روی خط ایرانسل فعال نمایید.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *