پیشواز با طعمی متفاوت!

ما شما را به چشیدن طعم پیشواز دعوت می کنیم . چشیدن این طعم برای 48 ساعت رایگانه!

اصلا طعم پیشواز چی هست ؟
طعم پیشواز امکانی جذاب است برای ایرانسلی ها ، جهت آشنایی با دنیای پیشواز ، که جهت سهولت دسترسی از طریق صفحات وب ارائه شده است.
محتوای “طعم پیشواز” مجموعه ایی از آهنگها، آلبومها و خوانندگان موجود در اپلیکیشن پیشواز هوشمند می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بدون نصب اپلیکیشن, محتوای مورد نظر خود را انتخاب و به عنوان پیشوار بر روی خط ایرانسل خود فعال نمایید و در صورتیکه مایل به ادامه و دریافت خدمات و امکانات بیشتر بودید سراغ دانلود اپلیکیشن بروید.

شما می توانید وارد صفحه وب طعم پیشواز به آدرس taste.my-pishvaz.com شوید و پس از انتخاب آلبوم و خواننده محبوب خود از طریق همان صفحه جهت تنظیم پیشواز بر روی خط خود اقدام نمایید.
درخواست با وارد کردن شماره موبایل و دریافت کد تایید انجام می گیرد، و در نهایت بسته ی رایگان دو روزه فعال و پیشواز آهنگ/ آلبوم و یا خواننده منتخب تا 48 ساعت بر روی خط شما فعال می ماند. با کلیک بر روی باتن “پیشوازم شو”در صفحه خواننده و یا آلبوم محبوبتان تمام آهنگ های خواننده یا آلبوم موردنظر، به مدت 48 ساعت رایگان و به صورت تصادفی به عنوان پیشواز بر روی خط ایرانسل شما فعال می شود.

با اتمام مهلت 48 ساعته رایگان ، پیشوازهای تنظیم شده ، غیر فعال می گردد. پیش از اتمام مهلت رایگان بسته طعم پیشواز، شما می توانید با نصب اپلیکیشن پیشواز هوشمند علاوه بر استفاده از امکاناتی ویژه از قبیل ساخت پیشواز اختصاصی ، برش قسمت دلخواه از آهنگهای محبوبتان ، فعال کردن آلبوم/خواننده/ آهنگ در تعداد نامحدود و…، پیشواز خواننده یا آلبوم انتخابی خود از طریق طعم پیشواز را بر روی خط ایرانسل خود فعال نگه دارید ( و یا می توانید در صورت تمایل انتخاب های قبلی خود را غیر فعال و آلبوم یا خواننده های دیگری را فعال نمایید).

لازم به ذکر است هر شماره ایرانسلی یکبار در ماه امکان استفاده از بسته 48 ساعته رایگان طعم پیشواز را دارد و همچنین در زمان درخواست بسته رایگان، اشتراک فعال پیشواز هوشمند را نیز نباید داشته باشد.
طعم پیشواز بستری بسیار مناسب جهت خوانندگان عزیز کشورمان نیز می باشد تا با در اختیار داشتن یک لینک اختصاصی به سادگی و با اشتراگ گذاری آن، طرفدارانشان را از پیشواز آلبوم وآهنگهایشان بهره مند کنند.

0 نظرات

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *